Cand pasiunea ghideaza corpul, mintea si sufletul, lucrurile cat de marunte parca prind viata!

De ce am dat acest titlu randurilor mele? Pai simplu!
Totul a inceput ca un simplu job care ma ajuta sa-mi asigur, cat de cat, existenta. Intre timp s-a transformat in pasiune si asa a ramas! Ceea ce fac eu nu este un simplu "lucru", o masa sau un dulap, ci o parte din pasiunea mea care pleaca cu fiecare piesa de mobilier creata cu ajutorul imaginatiei si a respectului fata de client!

Familia mereu in suflet, suflet in tot ceea ce fac! :)

Familia mereu in suflet, suflet in tot ceea ce fac! :)

8 august 2010

Bucatarie cu masa rotunda

Se da un perete de bucatarie, cu faiantza in 2 culori. Totul e pregatit pentru asezarea mobilei!

Culoarea materialului din care a fost facuta mobila este woodline crem. Usile partii de sus sunt cu pistoane cu gaz, ajutand la ridicarea lor, iar manerele sunt asortate cu cantul de pe margini.
La partea de jos se poate observa un cos jolly, un corp cu sertare si 2 corpuri cu usi normale cu rafturi la interior. Pe blatul ca marmura s-a aplicat chiuveta din inox si inaltzatorul de blat.

Masa rotunda aduna familia laolalta! Materialul din care a fost facuta masa este acelasi cu cel al mobilei, cantul PVC cu acoperire conturand-o perfect. Picioarele stabile ii confera un plus de rezistentza.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu