Cand pasiunea ghideaza corpul, mintea si sufletul, lucrurile cat de marunte parca prind viata!

De ce am dat acest titlu randurilor mele? Pai simplu!
Totul a inceput ca un simplu job care ma ajuta sa-mi asigur, cat de cat, existenta. Intre timp s-a transformat in pasiune si asa a ramas! Ceea ce fac eu nu este un simplu "lucru", o masa sau un dulap, ci o parte din pasiunea mea care pleaca cu fiecare piesa de mobilier creata cu ajutorul imaginatiei si a respectului fata de client!

Familia mereu in suflet, suflet in tot ceea ce fac! :)

Familia mereu in suflet, suflet in tot ceea ce fac! :)

3 iunie 2011

Birou de primire

Intr-un spatiu destul de larg aflat in incinta unui post de televiziune locala, s-a amenajat un frumos birou de primire. S-a dorit ca intai de toate mobilierul sa imbine utilul si apoi placutul.
Parti componente:

1birou in forma literei T, cu blat dublat, 2 dulapuri si 2 sertare

2 dulapuri mari cu usi normale si rafturi deasupra

1 masuta pe rotile, de asemenea cu blatul dublat

2 masti pentru calorifer concepute ca 2 dulapuri cu rafturi

1 corp cu 4 sertare care incadreaza un spatiu cu raft la mijloc


1 dulap cu usi culisante stil dressing, cu 2 sertare la interior si alte cateva rafturi


Culoare material: pal melaminat de 18 mm wenge. Cantul ABS este la culoare cu materialul. Corpurile sunt sustinute de picioare de inox, reglabile in inaltime, cu talpa de cauciuc pentru protectia parchetului. Manerele subtiri au culoarea aluminiului. La dressing s-au folosit profile de aluminiu silentioase si rezistente in timp (garantie aproximativ 5 ani).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu