Cand pasiunea ghideaza corpul, mintea si sufletul, lucrurile cat de marunte parca prind viata!

De ce am dat acest titlu randurilor mele? Pai simplu!
Totul a inceput ca un simplu job care ma ajuta sa-mi asigur, cat de cat, existenta. Intre timp s-a transformat in pasiune si asa a ramas! Ceea ce fac eu nu este un simplu "lucru", o masa sau un dulap, ci o parte din pasiunea mea care pleaca cu fiecare piesa de mobilier creata cu ajutorul imaginatiei si a respectului fata de client!

Familia mereu in suflet, suflet in tot ceea ce fac! :)

Familia mereu in suflet, suflet in tot ceea ce fac! :)

18 decembrie 2010

Masutza-literă (in forma literei G)

O premiera pentru mine a fost aceasta masuta in forma literei G. Cu blaturile dublate, la fel si lateralele, aceasta masa (asezata intr-un living spatios) va avea un efect impresionant, adica va atrage priviri placut surprinse, cu sigurantza. Bara de inox care trece prin toate cele 3 blaturi, ofera un plus de rezistentza masutei, dar si originalitate. Culoarea alba a materialului aduce elegantza. Cantul de pe margini este ABS, din plastic de 0,5 mm, rezistent la umezeala, socuri, trecerea timpului, etc. Rotilele sunt prevazute cu un fel de garnitura de cauciuc pentru a nu zgaria parchetul atunci cand este mutata din loc in loc.

Iata cum arata (intr-o poza de final) in "largul ei", sau mai bine zis in spatiul destinat ei. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu