Cand pasiunea ghideaza corpul, mintea si sufletul, lucrurile cat de marunte parca prind viata!

De ce am dat acest titlu randurilor mele? Pai simplu!
Totul a inceput ca un simplu job care ma ajuta sa-mi asigur, cat de cat, existenta. Intre timp s-a transformat in pasiune si asa a ramas! Ceea ce fac eu nu este un simplu "lucru", o masa sau un dulap, ci o parte din pasiunea mea care pleaca cu fiecare piesa de mobilier creata cu ajutorul imaginatiei si a respectului fata de client!

Familia mereu in suflet, suflet in tot ceea ce fac! :)

Familia mereu in suflet, suflet in tot ceea ce fac! :)

7 aprilie 2010

Dormitor pentru toate varstele


Chiar daca aceste culori par a fi avantajoase pt. camera copilului, ele pot fi folosite foarte bine si pentru un dormitor al parintilor, de exemplu. Jocul culorilor este unul placut, iar spoturile de pe "tavanul" mobilei ii dau o intimitate aparte.









Iata si spoturile despre care vorbeam mai sus. Intreaga camera poate fi luminata de aceste 2 spoturi, putem stinge lumina din tavan. Culorile folosite aici sunt cires si ariette blue. Manerele sunt asortate cu cele 2 culori folosite si incrucisate in acelasi timp (adica pe albastru, manerul este maro iar pe maro manerul este albastru), pentru mai mult efect.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu