Cand pasiunea ghideaza corpul, mintea si sufletul, lucrurile cat de marunte parca prind viata!

De ce am dat acest titlu randurilor mele? Pai simplu!
Totul a inceput ca un simplu job care ma ajuta sa-mi asigur, cat de cat, existenta. Intre timp s-a transformat in pasiune si asa a ramas! Ceea ce fac eu nu este un simplu "lucru", o masa sau un dulap, ci o parte din pasiunea mea care pleaca cu fiecare piesa de mobilier creata cu ajutorul imaginatiei si a respectului fata de client!

Familia mereu in suflet, suflet in tot ceea ce fac! :)

Familia mereu in suflet, suflet in tot ceea ce fac! :)

24 martie 2010

Interioare pe wenge: biblioteca


Am de gand sa alcatuiesc o postare ceva mai ampla, mai bogata, in mai multe episoade. De ce? Pentru ca aceste interioare pe care urmeaza sa le vedeti, chiar merita sa fie aratate! Incep cu aceasta biblioteca impozanta si foarte incapatoare, cu lateralele pe semirotund, cant PVC, intr-o culoare inchisa (si anume wenge), dar perfecta pentru un interior distins (am mai spus-o si cu alta ocazie, respectiv postare). Atat cartile, cat si obiectele decorative isi gasesc locul aici, in aceasta biblioteca mare cat un perete.


O vedere din fatza este cat se poate de convingatoare: chiar incap multe carti aici! :D


Urmeaza livingul! ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu