Cand pasiunea ghideaza corpul, mintea si sufletul, lucrurile cat de marunte parca prind viata!

De ce am dat acest titlu randurilor mele? Pai simplu!
Totul a inceput ca un simplu job care ma ajuta sa-mi asigur, cat de cat, existenta. Intre timp s-a transformat in pasiune si asa a ramas! Ceea ce fac eu nu este un simplu "lucru", o masa sau un dulap, ci o parte din pasiunea mea care pleaca cu fiecare piesa de mobilier creata cu ajutorul imaginatiei si a respectului fata de client!

Familia mereu in suflet, suflet in tot ceea ce fac! :)

Familia mereu in suflet, suflet in tot ceea ce fac! :)

22 februarie 2010

Pentru case spatioase, un bar incantator!

Vreau sa va arat in cateva imagini, cativa pasi in "construirea" unui bar pentru un living spatios. Culoarea materialului este cires, cantul este PVC cu acoperire (aluminiu), accesoriile pe care le veti vedea in imagini sunt din inox (suporti pt. pahare, pt. sticle, bare, spoturi).



Aici se pot vedea si gaurile prin care va trece bara de inox. Sa vedem mai departe!


Montat pe pozitie, totul arata perfect! Stralucire si bun gust! Mai lipsesc cateva corpuri in spatele barului si oaspetii pot sosi! :D


Iata suportii pt. pahare si alte cateva accesorii utile.




Iata si dulapurile din spatele baruiui, cele despre care vorbeam un pic mai sus. Cafetiera, cestile de cafea, sticle si tot ce este necesar pt. a servi musafirii, pot fi adapostite aici, fiind in acelasi timp la indemana.



Sper ca v-a placut! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu