Cand pasiunea ghideaza corpul, mintea si sufletul, lucrurile cat de marunte parca prind viata!

De ce am dat acest titlu randurilor mele? Pai simplu!
Totul a inceput ca un simplu job care ma ajuta sa-mi asigur, cat de cat, existenta. Intre timp s-a transformat in pasiune si asa a ramas! Ceea ce fac eu nu este un simplu "lucru", o masa sau un dulap, ci o parte din pasiunea mea care pleaca cu fiecare piesa de mobilier creata cu ajutorul imaginatiei si a respectului fata de client!

Familia mereu in suflet, suflet in tot ceea ce fac! :)

Familia mereu in suflet, suflet in tot ceea ce fac! :)

10 iunie 2016

Bucatarie cu frigider incorporat

Bucataria aceasta a fost realizata din pal melaminat lucios de 18 mm grosime. Culori: crem si burgund. Accesorii Blum, sistem special pt deschiderea usii de la frigider (incorporat intr-un corp de mobila).
Blatul: Stardust crem.










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu