Cand pasiunea ghideaza corpul, mintea si sufletul, lucrurile cat de marunte parca prind viata!

De ce am dat acest titlu randurilor mele? Pai simplu!
Totul a inceput ca un simplu job care ma ajuta sa-mi asigur, cat de cat, existenta. Intre timp s-a transformat in pasiune si asa a ramas! Ceea ce fac eu nu este un simplu "lucru", o masa sau un dulap, ci o parte din pasiunea mea care pleaca cu fiecare piesa de mobilier creata cu ajutorul imaginatiei si a respectului fata de client!

Familia mereu in suflet, suflet in tot ceea ce fac! :)

Familia mereu in suflet, suflet in tot ceea ce fac! :)

29 august 2012

Simplu dar lucios

Dormitor compus din 3 piese de mobilier: 1 pat; 1 birou si 1 suspendat cu patrate.
Patul de 2 persoane, are  2 sertare mari si tabliile dublate.
Biroul este unul simplu, dar util, avand un mic dulap cu 3 sertare intr-o parte si un raft fix in loc de keyboard (sunt la moda tabletele :D). Blatul dublat este prins intr-o parte, deasupra dulapului cu sertare, cu ajutorul unor picioare-ornament, iar in partea opusa piciorul este dublat si el.
Pe perete, deasupra patului, 4 patrate (desigur, dublate) servesc drept suspendat pt. carti sau obiecte decorative.
Culori materiale: pal melaminat de 18 mm grosime, alb lucios si rosu lucios de Germania.
Cantul: ABS aluminiu.
Accesorii: glisiere marca Blum; manere ingropate patrate; picioare reglabile rotunde.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu