Cand pasiunea ghideaza corpul, mintea si sufletul, lucrurile cat de marunte parca prind viata!

De ce am dat acest titlu randurilor mele? Pai simplu!
Totul a inceput ca un simplu job care ma ajuta sa-mi asigur, cat de cat, existenta. Intre timp s-a transformat in pasiune si asa a ramas! Ceea ce fac eu nu este un simplu "lucru", o masa sau un dulap, ci o parte din pasiunea mea care pleaca cu fiecare piesa de mobilier creata cu ajutorul imaginatiei si a respectului fata de client!

Familia mereu in suflet, suflet in tot ceea ce fac! :)

Familia mereu in suflet, suflet in tot ceea ce fac! :)

29 august 2011

Doua dormitoare, acelasi material

In dormitoarele despre care pomeneam in titlu s-a folosit un pal melaminat de 18 mm cu o culoare deosebita-frasin Molina nisip-un gri placut cu dungi negre usor conturate. Cantul ABS de 2 mm contureaza cu aceeasi culoare ca a materialului marginile corpurilor mobilei. Ambele dormitoare au ca parti componente cate un pat mare, dulapuri pentru haine cu usi normale, sertare, noptiere in a caror prelungire (in sus, pe perete) s-au asezat polite pentru obiecte ornamentale. Gasim totusi la unul din dormitoare un birou incadrat de un sifonier si un corp suspendat. Tabliile paturilor, cat si blatul biroului sunt dublate pentru a da, dupa cum v-am obisnuit, un plus de eleganta designului mobilierului.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu