Cand pasiunea ghideaza corpul, mintea si sufletul, lucrurile cat de marunte parca prind viata!

De ce am dat acest titlu randurilor mele? Pai simplu!
Totul a inceput ca un simplu job care ma ajuta sa-mi asigur, cat de cat, existenta. Intre timp s-a transformat in pasiune si asa a ramas! Ceea ce fac eu nu este un simplu "lucru", o masa sau un dulap, ci o parte din pasiunea mea care pleaca cu fiecare piesa de mobilier creata cu ajutorul imaginatiei si a respectului fata de client!

Familia mereu in suflet, suflet in tot ceea ce fac! :)

Familia mereu in suflet, suflet in tot ceea ce fac! :)

11 noiembrie 2010

Mobila tineret->destinatie: pentru copii

In acest dormitor, culorile se joaca "de-a v-ati ascunselea", alternand cand cremul cald cand portocaliul vesel de la usile dulapurilor. Cantul ABS de 0,2 mm s-a asortat cu manerele, tot ca intr-o joaca, iar picioarele care sustin mobila sunt si ele la unison. In joaca se pot crea lucruri serioase, de durata si sa nu uitam, folositoare! :)

In alt "coltz" de camera s-a asezat un dulap mare, incapator, cu o destinatie precisa - hainele celor mici-, cu un televizor la mijloc si-un birou alaturi. Pentru ca joaca sa continue, s-au prins pe perete deasupra biroului, cateva polite ca niste scari cu cant PVC pe margini, pentru carti, jucarii...etc. Manerele si cantul se asorteaza si pe partea aceasta a camerei, la fel si picioarele de sustinere ale dulapului (reglabile).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu