Cand pasiunea ghideaza corpul, mintea si sufletul, lucrurile cat de marunte parca prind viata!

De ce am dat acest titlu randurilor mele? Pai simplu!
Totul a inceput ca un simplu job care ma ajuta sa-mi asigur, cat de cat, existenta. Intre timp s-a transformat in pasiune si asa a ramas! Ceea ce fac eu nu este un simplu "lucru", o masa sau un dulap, ci o parte din pasiunea mea care pleaca cu fiecare piesa de mobilier creata cu ajutorul imaginatiei si a respectului fata de client!

Familia mereu in suflet, suflet in tot ceea ce fac! :)

Familia mereu in suflet, suflet in tot ceea ce fac! :)

12 septembrie 2010

Wenge+rosu=bucatarie moderna

Combinatia de mai sus este una extrem de reusita! Wengele sobru este indulcit de rosul aprins. Manerele imbina placut aluminiul si rosul, cantul aluminiu contureaza fiecare componenta a bucatariei. Cuptorul este asezat pe blat, incadrat intr-un mic turn, partea de sus mascand ingenios un tablou cu sigurantze. Usile dulapurilor de pe perete se deschid cu ajutorul pistoanelor cu gaz, adica usor si silentzios. Sertarele sunt blum tandem cu extractzie totala si amortizare la inchidere. Chiuveta si plita sunt incastrate in blat. Picioarele reglabile de inox sustzin partea de jos a mobilei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu